Informaţii generale despre serviciile oferite
Monitorizarea respectării prevederilor GDPR - cu tarife începând de la 40 euro/lună.
Instruire, formare şi dezvoltare abilităţi IT&C - cu tarife începând de la 20 euro/oră.
Externalizare servicii IT&C - cu tarife de la 125 euro/lună
Consultanţă în domeniul IT&C şi al legislaţiei prin care este reglementat acest domeniu
INFORMAȚII GENERALE DESPRE SERVICIILE OFERITE
1. ASIGURAREA CONFORMITĂȚII MODURILOR DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE CU CERINȚELE IMPUSE PRIN GDPR
Descriere:
1. Identificarea necesităților privind prelucrarea datelor cu caracter personal în funcție de activitățile desfășurate.
2. Asigurarea legalității prelucrării datelor cu caracter personal, prin:
3. Elaborarea raportului final privind nivelul de conformitate a prelucrării datelor cu caracter personal, care va conține ca anexe, documentele elaborate până în această etapă:
Precizări:
Serviciul nu include:
Prețurile furnizării serviciului prin care se asigură conformitatea prelucrării datelor cu obligațiile impuse prin GDPR, sunt:
• 150 euro pentru sisteme informatice amplasate într-un singur sediu și compuse din cel mult 5 sisteme (din care cel mult unul este configurat ca server de servicii) exploatate de maxim 10 utilizatori;
• 300 euro pentru sisteme informatice amplasate într-un singur sediu și compuse din cel mult 10 sisteme (din care cel mult 3 sunt configurate ca servere de servicii) exploatate de maxim 20 utilizatori;
• 450 euro pentru sisteme informatice amplasate într-un singur sediu și compuse din cel mult 20 sisteme (din care cel mult 5 sunt configurate ca servere de servicii) iar acestea sunt exploatate de maxim 40 utilizatori;
Precizări:
Prin sistem informatic se înțelege orice dispozitiv prin care se pot prelucra date cu caracter personal ale persoanelor fizice vizate prin activitățile desfășurate (calculator desktop sau laptop, tablete PC, telefoane mobile). În situația în care numărul echipamentelor de tipul celor precizate depășește valorile de mai sus, sau prelucrarea datelor presupune situații atipice (date cu caracter special, transferuri în străinătate, etc.) vă rugăm să utilizați oricare din mijloacele de contact puse la dispoziție, pentru a solicita o ofertă ce va fi personalizată în funcție de resursele utilizate de dvs. pentru prelucrarea datelor cu caracter personal precum și de tipurile de prelucrare.
2. MONITORIZAREA PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Descriere:
Descriere: Serviciul este destinat entităților care, fără a avea obligația de a numi un responsabil cu protecția datelor personale, au însă obligația de a monitoriza periodic accesul la datele personale stocate şi prelucrate precum şi conformitatea prelucrării datelor cu caracter personal cu prevederile GDPR și a legislației interne.
Pentru a se putea crea premisele identificării unor posibile erori tehnice sau procedurale în modurile de prelucrare a datelor personale şi care se pot manifesta cu frecvenţă redusă, serviciul este asigurat minim trei luni și include desfășurarea următoarelor activități:
Lunar:
Suplimentar, ori de câte ori va fi necesar, se vor mai asigura:
Precizări:
Furnizarea serviciului presupune preexistența condițiilor tehnice și procedurale privind compatibilizarea activităților de prelucrare a datelor personale cu condițiile impuse prin GDPR. Orice neconformități sunt aduse la cunoștința managementului împreună cu soluțiile de corectare a acestora.
Serviciul nu include corectarea/elaborarea documentației prin care sunt descrise măsurile procedurale implementate și nici implementarea soluțiilor prin care se asigură conformitatea modurilor de prelucrarea a datelor personale cu cerințele impuse prin GDPR.
Prețurile serviciului de monitorizare periodică a respectării măsurilor de protecție tehnică și procedurale implementate pentru respectarea prevederilor GDPR, sunt:
Precizări:
Prin sistem informatic se înțelege orice dispozitiv prin care se pot prelucra date cu caracter personal ale persoanelor fizice vizate prin activitățile desfășurate (calculator desktop sau laptop, tablete PC, telefoane mobile).
3. EXTERNALIZAREA FUNCȚIEI "RESPONSABIL CU PROTECȚIA DATELOR"
Descriere:
Serviciul se furnizează numai pe bază de contract, încheiat pentru o perioadă de minim 12 luni. Prin intermediul acestui serviciu, beneficiați de:
Prețurile externalizării funcției "Responsabil cu Protecția Datelor" sunt:
Precizări:
Prin sistem informatic se înțelege orice dispozitiv prin care se pot prelucra date cu caracter personal ale persoanelor fizice vizate prin activitățile desfășurate (calculator desktop sau laptop, tablete PC, telefoane mobile).
Tarifele nu se referă şi la situaţia în care prelucrările presupun monitorizarea unor date biometrice (prelucrări audio-video, amprentă, etc.), sunt transfrontaliere, pot fi incluse în cadrul unor transferuri de date către ţări terţe ori către organizaţii internaţionale sau sunt efectuate de firme exclusiv româneşti fiind vizați preponderent cetăţeni străini din state membre ale U.E. În aceste situaţii, tarifele vor fi stabilite punctual, după evaluarea exactă a tipurilor de date prelucrate, a modurilor de prelucrare precum și a resurselor utilizate pentru prelucrare. O ofertă personalizată, puteți solicita prin intermediul datelor de contact puse la dispoziție.
Serviciul mai este disponibil pentru: 6 solicitări.
4. INSTRUIRE, FORMARE ȘI DEZVOLTARE ABILITĂȚI PROFESIONALE
Descriere:
Pentru respectarea unor standarde didactice menite să garanteze atingerea obiectivelor urmărite, această activitate va fi derulată în următoarele etape:
Exemple de teme de instruire:
Precizări:
Indiferent de numărul de ore efective ale instruirii, la acestea se mai adaugă costul a două ore, necesare pentru minim două deplasări la sediul solicitantului, identificarea nivelului inițial al cunoștințelor, elaborarea materialelor didactice adaptate la nivelul inițial de cunoștințe și la obiectivele urmărite, elaborarea și administrarea testelor privind abilitățile dobândite, întocmirea raportului privind gradul de îndeplinire a obiectivelor urmărite prin instruire.
Prețurile serviciului de instruire a utilizatorilor, sunt:
5. EXTERNALIZAREA SERVICIILOR IT&C
Descriere:
Pachet de bază:
Pachet extins, include pachetul de bază, la care se adaugă:
Precizări:
Prin "staţii de lucru" se au în vedere toate echipamentele de tehnică de calcul (PC desktop, laptop, tabletă, telefon mobil) care sunt utilizate pentru accesarea resurselor software utilizate în activitatea curentă (email, acces la documente, procesoare de texte, calcul tabelar, baze de date, etc.).
Prin echipamente periferice se au în vedere echipamente conectate la PC prin porturile acestora sau indirect, prin rețeaua de calculatoare și care sunt utilizate pentru materializarea fizică, digitalizarea sau transmisia informației prelucrate (scanner-e, imprimante, aparate fax, multifuncționale).
Instalările aplicațiilor software sau ale sistemelor de operare se fac exclusiv cu kit-urile de instalare și licențele deținute de solicitant.
Serviciile de bază au în vedere preluarea în mentenanţă a sistemelor IT&C ale companiei dvs. şi menţinerea lor la parametrii funcţionali optimi, inclusiv din punct de vedere al modului de exploatare ale acestora de către utilizatori. Serviciile de bază nu includ optimizarea fluxurilor informaţionale, optimizarea configuraţiei reţelelor locale sau modificarea ori implementarea unor politici de securitate suplimentare celor existente. Recomandăm aceste servicii entităţilor cu activităţi strict specializate într-un domeniu de activitate, cu o dinamică redusă a personalului care are acces la sistemele de calcul.
Serviciile extinse reprezintă un set complet de servicii IT care ar trebui asigurate printr-un departament propriu de IT. În funcţie de necesităţi, acestea pot fi modificate şi adaptate conform solicitărilor. Modificările acestora pot determina regenocierea tarifelor prezentate mai jos.
Serviciul este oferit pe bază de contract, tarifele reprezentând costul lunar al acestora.
Serviciul nu este oferit simultan cu servicii prin care se asigură protecţia şi securitatea datelor prelucrate electronic, datorită incompatibilităţii dintre funcţia de administrator IT şi funcţia de administrator de securitate a datelor prelucrate electronic.
Activitățile asigurate prin pachetul de bază sau cel extins sunt proiectate astfel încât să asigure toate necesitățile oricărei firme mici sau de nivel mediu. Pe de altă parte însă, varietatea tipurilor și echipamentelor de calcul, corelat cu cerințele solicitanților, la care se adaugă nivelul de cunoștințe al utilizatorilor, necesită cel mai adesea personalizarea acestor servicii, inclusiv în ceea ce privește prețurile estimate.
Prețurile estimate* pentru furnizarea serviciilor IT&C
Pentru pachetul de bază:
Pentru pachetul extins:
*Prețurile de mai sus sunt estimate avându-se în vedere un nivel mediu de uzură fizică și morală al sistemelor IT%C, un nivel mediu de cunoștințe al utilizatorilor precum și furnizarea serviciilor exemplificate mai sus.
Pentru o ofertă adaptată strict necesităților dvs., vă rugăm să ne contactați !
6. SERVICII DE CONSULTANȚĂ
Descriere:
Precizări:
Serviciul nu include consultanță asigurată prin serviciile descrise la pct. 1-4.
Contravaloarea furnizării acestui serviciu va fi negociată și stabilită în urma unei analize preliminare ce se va desfăşura la sediul solicitantului și prin care se vor stabili obiectivele urmărite și modalitățile în care acestea pot fi îndeplinite prin furnizarea serviciilor de consultanță.
© IT Data and Systems PROTECTION SRL admin@itprotection.ro